In cazul comenzilor online, produsele se pot returna in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier. Va rugam sa trimiteti o solicitare pe email in care sa precizati modivul returului, datele bancare pentru ramburs (nume/prenume cumparator, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal), numar de telefon precum si seria si numarul facturii se expediaza pe e-mail, la adresa office@upex.ro. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.
In cazul in care cumparatorul a beneficiat de LIVRARE GRATUITA (toate costurile de livrare au fost suportate de Upex), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.
Banii se returneaza in termenul legal de 14 zile.
Produsele pot fi returnate, cu conditia integritatii acestora (lipsa zgarieturi, crapaturi, rupturi sau orice alte defecte fizice, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc), a integritatii si prezentei tuturor ambalajelor, integritatii si prezentei tuturor accesoriilor si documentelor. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.
In cazul echipamentelor care necesita instalare, cumparatorul trebuie sa contacteze un tehnician autorizat. Acesta proces verbal de instalare trebuie prezentat atunci cand produsul este adus la garantie.
Orice produs returnat trebuie sa fie intact si curat, inclusiv ambalajele acestuia (pentru ambalaj se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). In cazul deteriorarii acestea nu mai pot fi comercializate.
Cumparatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin/showroom ; de exemplu, cumparatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Produs in colet deteriorat. Coletele care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu le acceptati. Pentru a avea dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.