Termeni Si Conditii De Utilizare A Acestui Website

Termeni si conditii – S.C. TehnoDent Maintenance S.R.L. (denumita in continuare Upex) are sediul social in Bucuresti, sect. 3, str. Marin Pazon, nr. 4, avand nr. de ordine in Registrul Comertului J40/5313/2013, cod unic de inregistrare fiscala RO31547351. Denumirea comerciala a firmei noastre este www.upex.ro.

Odata ce accesati si navigati pe paginile acestui site, sunteti intru totul de acord cu toate conditiile de utilizare.

User-ii care nu sunt de acord cu urmatoarele conditii de folosire, sunt rugati sa nu mai acceseze prezentul website.

Intregul continut al site-ului (text, imagini) este protejat de legea pentru apararea drepturilor de autor.

Prezentarea Produselor Si Serviciilor

Continutul textual al site-ului are scop informativ si depunem toate eforturile sa corespunda realitatii. Cu toate acestea, poate suporta modificari (difera de momentul publicarii).

Acelasi lucru ramane valabil si in privinta imaginilor prezentate. Ne straduim sa reproducem cu fidelitate produsele (descrieri, culori, marimi, dimensiuni), dar din cauza volumului ridicat de date stocate, este posibil sa apara unele neconcordante cu realitatea.

Comenzi

In momentul in care ati concretizat o comanda, va vom livra produsele impreuna cu serviciile specificate in comanda.

Nu va impunem o comanda minima. Expresia valorica a preturilor afisate pe paginile site-ului contin TVA-ul si sunt exprimate in lei si euro. Acestea nu includ taxele de transport, costuri ce urmeaza sa fie achitate la curier sau sa fie adaugate pe factura fiscala, separat (unde este cazul).

Emiterea facturii fiscale se face in conformitate cu legislatia din Romania, in vigoare la momentul respectiv. Factura se va expedia impreuna cu produsele achizitionate, la adresa specificata in formularul de comanda.

Potrivit legislatiei actuale, in momentul in care incheiati o comanda, aceasta are valoare de contract incheiat intre utilizatorul-cumparator si furnizor (Upex) si trebuie sa fie executata de ambele parti contractuale.

Cu alte cuvinte, se poate spune ca firma noastra are obligatia sa va livreze comenzile (produse, servicii), in timp ce dvs. aveti obligatia sa achitati contravaloarea acestora.

La nevoie, suntem indreptatiti sa modificam preturile publicate de site.

Nu suntem responsabili de serviciile auxiliare (transport, plata, etc.) prestate de alte companii si de care ne folosim.

Intra in responsabilitatea consumatorului ca inainte sa foloseasca oricare dintre serviciile care nu ne apartin, sa aiba cunostinta si sa accepte termenii si conditiile.

Garantii

Bunurile pe care le comercializam beneficiaza de garantii, conform politicilor comerciale ale caselor producatoare si potrivit normelor legislative actuale. Produsele aflate la vanzare sunt noi, impachetate in ambalajele de origine si au o provenienta autorizata de respectivii producatori.

Pentru toate bunurile pe care le vindem si livram, emitem certificate de garantie si factura (daca este cazul).

Aflate inca in perioada de garantie, produsele sunt reparate ori schimbate cu altele identice. Garantia va scuteste de plati suplimentare, exceptie facand costurile de transport.

Garantia nu acopera produsele cu urme de dezasamblare sau care au avut o intrebuintare diferita de cea atribuita de producator sau care prezinta modificari fata de momentul livrarii. In astfel de situatii, consumatorul este cel care trebuie sa suporte integral costurile de reparatie.

In cazul in care instalarea echipamentelor nu este facuta de vanzator, cumparaturul trebuie sa contacteze un tehnician de service autorizat si agreat de vanzator. Cumparatorul trebuie sa prezinte la garantie procesul verbal de instalare si punere in functiune. Acestea sunt cateva exemple: autoclav, compresor, aspiratie chirurgicala, etc.

Nu acoperim garantia nici daca pierdeti factura sau / si certificatul de garantie ori cand seria produsului este stearsa integral / partial.

Mai mentionam ca nu emitem certificate de garantie in duplicat, acestea fiind unice.

Returul Produselor

In cazul comenzilor online, produsele se pot returna in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier. Va rugam sa trimiteti o solicitare pe email in care sa precizati modivul returului, datele bancare pentru ramburs (nume/prenume cumparator, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal), numar de telefon precum si seria si numarul facturii se expediaza pe e-mail, la adresa comenzi@upex.ro. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.

In cazul in care cumparatorul a beneficiat de LIVRARE GRATUITA (toate costurile de livrare au fost suportate de Upex), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.

Banii se returneaza in termenul legal de 14 zile.

Produsele pot fi returnate, cu conditia integritatii acestora (lipsa zgarieturi, crapaturi, rupturi sau orice alte defecte fizice, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc), a integritatii si prezentei tuturor ambalajelor, integritatii si prezentei tuturor accesoriilor si documentelor. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.

In cazul echipamentelor care necesita instalare, cumparatorul trebuie sa contacteze un tehnician autorizat. Acesta proces verbal de instalare trebuie prezentat atunci cand produsul este adus la garantie.

Orice produs returnat trebuie sa fie intact si curat, inclusiv ambalajele acestuia (pentru ambalaj se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). In cazul deteriorarii acestea nu mai pot fi comercializate.

Cumparatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin/showroom ; de exemplu, cumparatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Produs in colet deteriorat. Coletele care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu le acceptati. Pentru a avea dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Caracterul Confidential Al Datelor Personale

Termeni si conditii – ne angajam sa respectam confidentialitatea datelor personale puse la dispozitie. Orice informatie venita din partea clientului-cumparator vanzatorului, ramane in posesia acestuia din urma.

Datele pe care vi le solicitam, le intrebuintam doar pentru a permite confirmarea si livrarea bunurilor comandate.

Limitarea Responsabilitatii

Potrivit normativelor actuale, nu ne asumam responsabilitatea cu privire la:

  • Livrarile intarziate din variate motive care nu au legatura cu firma noastra;
  • Distrugerea, deteriorarea, pierderea coletelor in timpul livrarii (responsabilitatea revine transportatorului);
  • Posibilitatile de virusare a pc-urilor ca urmare a accesarii site-ului nostru sau datorita deschiderii mail-urilor pe care le expediem;
  • Intreruperea conexiunilor si accesului la website din cauza suspendarii serviciilor de internet;
  • Natura si continutul website-urilor de origine, ca au incluse link-uri spre prezentul magazin online.

Adaugam ca suntem indreptatiti sa refuzam o comanda, indiferent de stadiul procedurii, daca printre motive se numara:

  • Lipsa bunurilor de pe stoc;
  • Existenta unor erori referitoare la produs (modificarea pretului, ofertele promotionale, etc.).

In momentul in care apar probleme similare, va vom contacta in cel mai scurt timp fie telefonic, fie la adresa de e-mail.

Informatii Cu Privire La DEEE

DEEE, denumirea prescurtata pentru deseuri de echipamente electrice si electronice, poate include compusi periculosi, cu un impact nefavorabil asupra ambientului si sanatatii oamenilor daca nu sunt stranse diferentiat.

Tinand cont de cele prevazute de OUG 195/2005, referitor la protectia mediului inconjurator si de H.G. 1037/2010, cu privire la DEEE, rugam clientii sa aiba in vedere cateva aspecte:

  • Consumatorii sunt obligati sa colecteze diferentiat deseurile mai sus mentionate, dar nu impreuna cu resturile menajere;
  • Adunarea acestora trebuie facuta doar la centrele de colectare special amenajate de reprezentantii administratiilor publice locale. Potrivit art. 5, alin. 1 a H.G. 448/2005, autoritatile sunt obligate sa colecteze deseurile separat de la fiecare gospodarie, precum si sa puna la dispozitia producatorilor spatii pentru organizarea punctelor de adunare diferentiata a DEEE;
  • Colectarea acestor deseuri este gratuita pentru consumatori;
  • Recunoasterea electricelor si electronicelor destinate colectarii diferentiate se face cu ajutorul unui simbol specific (o pubela cu roti, barata cu un X).

Incheierea Acordurilor

Prin termeni si conditii, magazinul nostru are dreptul sa modifice in orice moment politicile si termenii acordului. Nu suntem obligati sa va anuntam anticipat, motiv pentru care, pentru a fi in permanenta actualizati, va rugam sa revizuiti cu regularitate sectiunea prezenta.